Likumu izmaiņas, kas lika atklāt ofšoru īpašniekus, izrādījušās neefektīvas, svētdien ziņo TV3 raidījums "Nekā personīga".
Risks, ka Latvija varētu nesaņemt 100 miljonu latu Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējumu vērienīgajā vilcienu iepirkumā, ir "noņemts", intervijā laikrakstam "Diena" saka bijušais tieslietu ministrs un jaunais AS "Pasažieru vilciens" (PV) valdes loceklis Aigars Štokenbergs (V).
Koalīcijā strādājošā Reformu partija (RP) ir nemierā ar veidu, kādā "Pasažieru vilciena" (PV) valdē iecelts "Vienotības" pārstāvis Aigars Štokenbergs.
Bijušā tieslietu ministra un viena no apvienības
"Vienotība" līderiem Aigara Štokenberga iecelšana uzņēmuma "Pasažieru vilciens" valdē sašutuma vētru izraisīja ne tikai politikas vērotājos, bet arī koalīcijas partneru vidū. Kamēr "Vienotība" notikušajā neko sliktu nesaskata, Reformu partija prasīs premjera partijas paskaidrojumus, jo uzskata, ka veids, kādā mainīta "Pasažieru vilciena" valde, ir nesaprotams un nav atbalstāms. Politikas vērotāji vēl piebilst, ka šis piemērs kārtējo reizi spilgti pierāda, ka iesīkstējusī prakse - iekārtot darbā caurkritušus politiķus, nekur nav zudusi. Politiķi, kas nav ieguvuši vēlētāju uzticību, negrasās atteikties no iespējas saņemt labumus, izmantojot varas resursus. Štokenbergs bija pēdējais no bijušajām "Vienotības" lokomotīvēm, kas pēc izgāšanās 11. Saeimas vēlēšanās vēl nebija iecelts amatos valsts struktūrās.
Vairāki bijušie 10.Saeimas deputāti aizvien ir bez darba, daži izmanto bezdarbnieku pabalstu, daži spēj paši sevi uzturēt, un daži atzīst, ka pēc neiekļūšanas parlamentā "nevienam neesi vajadzīgs", liecina laikraksta "Diena" aptauja.